2007

- You shouldn't be so quick to kill.
- And you've got a big mouth for someone that is half-dead.

Plötsligt exploderar du.
En vändning, ett snabbt ögonkast - och han vet att han är död.
Dina kraftfulla käkar mot hans hals. Sylvassa tänder, hans nacke knäcks på ett ögonblick.
Smaken av blod. Det krasande ljudet av ben som krossas.
En duns när han fallar till marken.
Det är över på några sekunder.

Du ser dig omkring efter ett nytt offer.
Våra blickar möts, och du stelnar till.
Tiden står stilla.
Jag vänder mig om och går.
Förväntar mig halvt att känna din tunga andedräkt i min nacke.
Dina starka käftar slå igen runt min hals.
Men slaget kommer aldrig.
Det enda jag hör är ett ylandet från en sorgsen mördare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0