2008

Åh, jag är less. Jag är en dålig flickvän. Jag kan inte älska den jag ska älska, utan letar efter andra, nya, bättre, den rätta. Jag letar efter någon som ska rädda mig, från något jag inte kan fly från.

Ut ur min hjärna, jag klarar inte av att drömma om dig längre.


Kan snälla någon komma hit och ta bort det förbannade rakbladet från min jackficka?
Jag vill inte ha det, jag hatar det, men jag klarar inte av att slänga det.
Har jag kvar det kommer jag falla för frestelsen att använda det.
Helvete.


Skolan börjar snart om igen. Jag går 9:an, och jag kommer inte ta mig in på gymnasiet.
Det är jag bara glad för.
Jag ingen mening i att gå på lektioner där jag inte lär mig något vettigt.

"Non scholae sed vitae discimus."
Vi lär inte för skolan, utan vi lär för livet.


Edit 2010: Kom in på gymnasiet och klarar mig jävligt bra. In your face, mitt femtonåriga jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0